8/05/2011

Kizuna fundrasing art exhibition- artist night



At Hanasho flower and art in West End, Brisbane, Kizuna fundrasing art exhibition has been held until August 6th 2011. 100% of sales go to Ashinaga foundation.

An artist night event was held last night, so I went there with my husband and friends.
When we got there, a lot of art works were already sold.
It's very good to know that people in Brisbane are still care about victims of Japan earthquake and tsunami.

It was a lovely night with lots of interesting people, art works, drinks and food.
I bought a cute succulent plant and donated some money this time.


West EndHanashoさんで、絆というチャリティアートイベントが8月6日まで開催されています。
売上のすべてがあしなが基金に寄付されます。利益の全部でなく売上の全部ってすごいですよね。

昨日はアーティストナイトのイベントが開催されたので、旦那さんとお友達と一緒に行ってきました。
私達が到着したときには、かなりの作品がすでに売り切れていました。
ブリスベンの方々が、いまでも日本の地震と津波の被害者に心を痛めてくれていると知って温かな気持ちになりました。

いろんな方にお会いし、作品に触れ、ワインや食べ物の差し入れもあり、楽しい夜でした。
自分の気に入った作品でお手頃な値段のものはすべて売り切れてしまっていたので、結局、小さな多肉植物を買い(こちらは通常の販売品)、募金箱に寄付をして帰りました。

こちら購入品。プランター(自分の家のもの)汚れてますね。。。