7/16/2011

Casamia Paris, Sunnybank Hills, Brisbane






There are lots of asian restaurants around my neighbourhood, but hardly any good cafes (only chain ones that you see everywhere) And this cake shop (Casamia Paris) with small cafe space in Sunnybank Hills is only just over 5 min. drive from my home.

I went there today with my friend who lives near my house.
Both Mango mousse kind of cake I ordered and Chestnut and cream cake (Mont Blanc) my friend ordered had delicate flavour and slightly sweetened.

My friend took photo of me in toy photo mode. I don't like my face in the photo but I like the shot!


うちの近所にはアジア料理のお店はいくらでもあるけど、チェーン系列以外のカフェは皆無。でもこの小さなカフェスペースを併設したこのケーキショップは車で5分ちょっとで行ける距離なのです。

今日、お友達と一緒に行ってきました。私はマンゴソースのかかったムース系のケーキ(名前忘れた)、友達はモンブラン。どちらも甘さ控えめで繊細なお味でした。

友達がトイフォト モードで私の写真をとってくれました。自分の顔は気にいらないけど、このノスタルジックな感じすごく好き~!