12/18/2012

旦那さんの同僚のおうちで


 
 
 

We visited my husband's colleague's house.
They have moved to our suburb recently. They have been a great support since I gave a birth.
They gave us lots of used baby & kids clothes and toy. Although we asked only once, they even offered to cook for us.

They have two lovely boys. One is nearly 3years old and the other is 5 years old.
We had a special cake from The Cheesecake Shop.


最近、私達のサバーブに引っ越してきた旦那さんの同僚の家に遊びに行きました。
公園(というか林に近い)に面しているので緑がいっぱいで、プールもあってとっても快適。
彼らはドイツ人なのですが、私が出産して以来とってもよくしてくれてます。
子供服のお古やおもちゃを大量にくれたり、一度しか頼んでないけれど、食事を私達の分まで作ってくれようとしてくれたり。

彼らにはスイートな2人の男の子がいます。1人はもうすぐ3歳、もう1人5歳。
この日は、The Cheesecake Shopのフルーツたっぷりチーズケーキをいただきました。