5/14/2011

Sanctuary Cove

Marina

Hyatt Regency hotel ↑↓


As it was a lovely sunny day, we decided to go out.
We went to "Sanctuary Cove" near Gold coast, which was recommended by my husband's colleague.
It turned out to be a tasteless rich people's retirement resort (just our opinion), but it was good try to visit somewhere new.

Then, on the way back, we stopped by "Yatara pie shop" which I have been wanted to go.
The plain steak pie tasted good, nothing extraordinary though.


天気がとても良かったので、午後から出かけることにしました。
旦那さんの同僚がすすめてくれたSanctuary Coveという場所へ行ってきました。
行ってみたら、あんまり趣味のよくないお金持ちのリゾートのような場所だったけど(個人的な意見です)、ま、行ったことのないところに行くのは良い試みだったと思ってます。

帰りに念願のYatara pieのお店に行きました。味はまずまずでした。