7/18/2012

Trip to Melbourne: Melbourne at a glance

Flinders street station

Federation square & St. Paul Cathedral

  
Flinders street

 One of the main streets (I forgot which one)

City council and Town Hall

QV centre

Melbourne museum

Royal exhibition building

As our last holiday before the due date, we stayed in Melbourne for five days.
The weather was cloudy most of the time, but it wasn't colder than we expected.
We had a really good time there and I will upload more photos later on.

We didn't have time to go to all the major touristic spots but these photos show you what Melbourne looks like: mixture of old and new.


出産予定日までの最後のホリデーとして、メルボルンに5日滞在してきました。
あいにく天気はほとんど曇りでしたが、思ったほど寒くなかったのは良かったです。
メルボルンかなり気に入りました。写真をたくさん撮ったのでまた後程少しずつアップしていきます。

メジャーな観光スポットをすべて見る時間はなかったのですが、とりあえずメルボルンの雰囲気が伝わるような写真を載せてみました。新旧がいい感じに混じった街です。でも思っていた以上に古い建物が残っていて建築・インテリア好きとして非常にわくわくしました。