7/30/2012

Melbourne: Lunch at Cafe Corretto, Lygon street






We just walked in and had a pizza and pasta at Cafe Corretto.
We chose this place simply because it looked one of the busiest on the street (weekday before 12pm, so other places were quite empty)

The pizza was quite good, but we loved the pasta we ordered.

イタリアレストランの立ち並ぶLygon streetではCafe Correttoというレストランでランチをしました。
特に調べていかなかったので、お客さんがいて賑やかそうで、カジュアルで値段が手頃なこのレストランを選びました。(平日の12時前で他のお店にはほとんどお客さんがいませんでした)

ピザもおいしかったけど、パスタがかなり気に入りました。
Urban spoon で評判を見たら賛否両論あるみたいです。私達は満足でしたけど。